#MesD RRSS. Facebook realmente é a raíña das redes sociais?
ACCESO AO STREAMING
Quen non coñece Facebook? Quen non sabe publicar un contido no seu perfil persoal? O obxectivo desta formación é levar o coñecemento desta rede social a unha escala máis profesional para saber responder, acerca da propia marca ou empresa, a preguntas como:
- Ten que estar a miña marca ou empresa necesariamente en Facebook?
- De ser así, creo unha páxina ou mellor unha comunidade?
- Que contidos debo publicar? Cando? Como? Por onde empezo?
- Podería xestionar esta parte eu mesmo ou o persoal da miña empresa? É operativo? É prudente?
Programa:
- De raíña das redes sociais a campo de batalla
- O papel de Facebook dentro da estratexia de comunicación en redes sociais dunha empresa. É sempre necesario “estar en Facebook”?
- O mellor aliado de Facebook, Instagram
- Son as páxinas a única opción de presenza en Facebook para unha marca ou empresa?
- Os contidos: tipos de publicación
- A importancia das frecuencias e as horas de publicación
- Xestión dos comentarios
- As crises: xestión de “trolls”
- Monitorización: está a compensar esta parte do investimento en comunicación? Como optimizalo?
- Campañas pagadas:
- Opcións que presenta Facebook
- Cando elixir cada unha?
- Seguimento das campañas pagadas
- Quen debe xestionar a presenza en Facebook da miña marca ou empresa?
Interveñen
Impartido por

Arancha Vilas
Licenciada en Publicidade e RR.PP. pola Universidade de Vigo.
Xestora da primeira incursión en redes sociais da IXP Tenreira Galega no ano 2010 e colaboradora no equipo da de Pizza Móvil no mesmo momento.
Creadora e xestora da estratexia de comunicación social da Deputación de Pontevedra e Turismo Rías Baixas de 2013 a 2016, momento en que viviron o seu máximo pulo.
Ademais de ter xestionado a entrada en España da tecnolóxica chinesa Elephone e ter batido todos os récords en ronda de "equity crowdfunding" a través dunha plataforma española para a cervexa artesana Dougall's.
Actualmente xestiona a comunicación social dalgúns festivais, da programación de Vigocultura, as redes de Presume de Galicia e algúns contidos das redes sociais da Amtega.Tamén vén de colaborar activamente na creación da estratexia de comunicación social para GaiásTech.

Cando?
Onde?
Quen participa?
Arancha VilasPara quen?
Persoas á fronte de departamentos de comunicación; persoas cunha marca ou empresa xa creada ou en proceso de creación e persoas que precisen descubrir Facebook desde a perspectiva máis profesional.