O comercio electrónico e os consumidores
O obxectivo da sesión é:
1. Proporcionar aos consumidores información acerca dos dereitos e obrigas antes, durante e despois de comprar online, dotándolles de ferramentas na tecnoloxía online e alfabetización dixital parar comprar de forma segura e responsable.
2. Difundir os principais medios de pago online e utilizalos de forma segura.
3. Proporcionar información aos consumidores acerca dos procesos de reclamación no comercio electrónico.
Programa:
- 1. Recomendacións antes de comprar por internet:
- Lexislación básica especifica e de protección ao consumidor
- Aspectos a ter en conta antes de contratar por internet
- Principios e recomendacións básicos de seguridade para as compras online
- Información previa que o consumidor ten dereito a coñecer antes de comprar online
- Obrigas do vendedor online
- 2. Aspectos a ter en contas nas compras online:
- Medios de pagos para compras online: principaiss medios de pago e prevención de fraudes
- Consellos de seguridade e configuración da conta
- Principais estafas e fraudes por internet: como detectalos, previlos e actuar.
- 3. Cuestións a ter en conta despois de comprar por internet
- Principais dereitos dos consumidores no comercio electrónico
- Vías de reclamación
Interveñen
Imparte:

ADICAE
ADICAE Galicia, asociación de usuarios de usuarios de bancos, caixas e seguros é organización en defensa dos dereitos dos consumidores.
A nosa presenza na comunidade permite que os consumidores galegos teñan unha asociación que lles represente na defensa dos seus dereitos, buscando a colaboración con outras asociacións, co Instituto Galego de Consumo e o conxunto das Omic da Comunidade e de outros organismos públicos e privados.

Cando?
Onde?
Quen participa?
ADICAEPara quen?
Os destinatarios da xornada son os consumidores en xeral, tanto que teñan mercado no comercio electrónico ou que teñan interese en facelo.