#MesD RRSS. Instagram: onde case todo é posible
O obxectivo da sesión é saber se precisamos integrar Instagram na estratexia de comunicación da nosa marca ou empresa e, de ser así, ter claro como facelo. Descubriremos novos usos e ferramentas desta rede social e tamén aplicacións complementarias que axudarán a sacármoslle máis partido.
Programa:
- Instagram: principios básicos
- Instagram en cifras: perfil de usuario e estatísticas de uso
- Instagram como pulo para o teu negocios
- Por que crear un perfil de empresa?
- Formatos de contidos que ofrece Instagram
- Feed ou muro
- Stories
- Destacadas
- Reels
- IGTV
- Guías
- Directos
- Como definir unha estratexia para Instagram?
- Obxectivos >> Marcar os KPIs
- Público e o seu ámbito xeográfico >> Contidos e expresión visual e escrita
- Exemplo práctico
- Instagram Ads:
- Opcións de publicacións de pago en Instagram
- Segmentación e creación de audiencias
- Revisando resultados
- Monitorización: uso de Instagram Insights
- Revisión de obxectivos e KPIs
- APPs Complementarias
- Programar publicacións, acadar un muro máis visual con aspecto profesional, seleccionar as etiquetas máis axeitadas... Repaso de diversas aplicacións que completan o uso de Instagram
Interveñen
Impartido por

Arancha Vilas
Licenciada en Publicidade e RR.PP. pola Universidade de Vigo.
Xestora da primeira incursión en redes sociais da IXP Tenreira Galega no ano 2010 e colaboradora no equipo da de Pizza Móvil no mesmo momento.
Creadora e xestora da estratexia de comunicación social da Deputación de Pontevedra e Turismo Rías Baixas de 2013 a 2016, momento en que viviron o seu máximo pulo.
Ademais de ter xestionado a entrada en España da tecnolóxica chinesa Elephone e ter batido todos os récords en ronda de "equity crowdfunding" a través dunha plataforma española para a cervexa artesana Dougall's.
Actualmente xestiona a comunicación social dalgúns festivais, da programación de Vigocultura, as redes de Presume de Galicia e algúns contidos das redes sociais da Amtega.Tamén vén de colaborar activamente na creación da estratexia de comunicación social para GaiásTech.

Cando?
Onde?
Quen participa?
Arancha Vilas